5 Eylül 2011 Pazartesi

unutmadım blog seni

gene uzun bir ara verdim ,yalancı oldum çıktım sanırım..iş yoğunluğu nedeniyle evdede nida ile ilgilenmekten zaman bulamıyordum ama artık zaman yaratacağım..çünkü işden ayrıldım:)))güzel bir haber...
bu kadar uzun zamanda neler oldu kısaca özetleyeyim..nida çok tatlı akıllı bir kız oldu bir okadarda yaramaz..canım kızımın boyu uzadı..saçları uzadı.çok güzel konuşuyor...şarkılar öğrendi.nidanın benim şarkım dediği en sevdiği şarkısı ''mini mini kuş donmuştu''sayı sayabiliyor 20 ye kadar arada fire veriyor atlama yapıyor.renkler dede karıştırabiliyor...yavaş yavaş öğrenecek tabi..
bu aralar bez bırakma çabasındayız..arada altını ıslatıyor..ama bezi bırakması an meselesiii..inşallah kurtuluruz kış gelmeden..şimdi kendileri uykuda prenses hanfendi..
bu arada babası nidaya bahçede hamak kurdu sallansın diye.pek sallanmıyor.çabuk sıkılıyor...tabi babisi ve benim için iyi oldu arada biz sallanıyoruz....nida bunada şarkı buldu sallansak sallansak hamaktada sallansak..hamakta çekilmiş bir foto ayarlayayım en kısa zamanda..(babiyi gizlice çekerimm)
yarın olsun bakalım..

Hiç yorum yok: