7 Eylül 2011 Çarşamba

çok yorgunum

slm geçiyordum bir uğrayayım dedim..dün gece nida hanım 2 den sonra uyudu hanfendi babasıyla.....gecenin bir yarısı neneme gidecemmmm dedeme gidecemmm...zar zor ikna edip babasıyla uykuya gönderdim..sabahda erken kalktım bugün işlerim vardı..nida ile babası uyurken çıktım evden..öğlen 2 gibi kızım eşim ve babaannemiz ile buluştum..eşimin halasını hastanede ziyarete gittik...babamız ve babaannemiz hasta ziyaretindelerken bende kızımla arabada bekledim...sonrasında eve geldik pek birşey yapamadık kızımla ben uyku modunda olduğum için uyuya kaldım nida da babasıyla vakit geçirdi..sonrasında ..mahallede kına vardı kızımı kınaya götürdüm kendisi oynamayı çok sever.oynasın diye.oynadı biraz.çok asabiydi uykusuzluktan sonra eve geldik .sütünü içti ve uyudu.içerde şimdi mışıl mışıl uyuyor.....bende tabiki işlerimi halladiyorum bu arada....geçerken bir bakayım dedim baktım ve gidiyorum....:))

Hiç yorum yok: