11 Ekim 2010 Pazartesi

kuzumu özledimmmmmmmm


cumartesi günü arkadaşımızın düğünü için mersine gittik.cumartesi gecesi kınaya katıldık.çok eğlenceliydi.o gece orda kaldık.pazar günüde sabah deniz kenarında eşimle kahvaltı yaptık..sonrasında arkadaşlarla buluşup.düğün için provalarn hazırlıklar.derken.öğleden sonra.form'da gezdik.girmediğim mağaza kalmadı desem yalan olmaz..o kadar gezdim sadece aldığım 1957 model chevrolet.(şavrole)spor bir araba.arkadaşımız esere aldım.inşallah beğenir.hastası bu arabanın.(burda gülünüyor du:))))) ..hihihiii..eser senin için..koleksiyonu için tabiki. pazar gecesi geldik.sabahda malum işe geldim ve ben kızımı 2 gündür görmüyorum.onu çok özledim.....patsitomu özledim.aşkitomu özledim.doritos pançomu özledim.minikkuşumu özledim..........çok ...ÖZLEDİM....aşkımm telefonda hadi gel diyordu bebeğim... babam diyordu minik serçem...oda bizi özlemiş demekki...onu görmek için sabırsızlanıyorum.biricik kızımmm.ne zormuş böyle sensizlik.birdaha bırakırsam iki olsun:))))
birkaç tane resmini ekleyeceğim şimdi bunlar birkaç günlük resim yani son hallerinden.istanbul fotolarından da ekleyecektim. ayarlayamadım henüz en kısa zamanda ekleyeceğim..


       aşkım benim ne güzelde poz verirsin sen öyle...prensesim.yatmadan önceki hali..
                                       burdada uyumamak için direnirken.
 geçenlerde yemeğe gitmiştik.nida için tercih ettiğimiz bir yer burası.parkı olduğu için.tabiki biz.yemek yerine nidayı parkta oynatıyoruz.sırayla yemeğimizi yiyoruz...alıştık artık bu durumada.öncelik nida da
                   kaykaya bayılıyor.kendisi çıkıp kayabiliyor.ama genede kontrolümüz altında.:))
    bıcı bıcı yaparım vallah yaparım dimi nidam..sıhhatler olsun aşkitom

Hiç yorum yok: