15 Şubat 2011 Salı

yeniden merhaba diyorum

gene ara verdim biliyorum hep söz veriyorum ama sözümde duramıyorum şartlar gereği pek vaktim olmuyor..
gün içerisinde zaten ilgilenemiyorum akşam zaman ayırayım diyorum.nida nur'a  .malum boloğumuza vakit kalmıyor.bir iki aydır nida nur akşam çok geç yatıyor.gece 1 yada 2 gibi.oda haklı korkuyor ben giderim diye benimle vakit geçirmek istiyor..ama bende çok yorgun oluyorum..ne yapacam bilmiyorum..çok düzensiz herşey..bloğumuzuda ihmal etmek istemiyorum ama işte bu yüzden...vaktim olmuyor..neyse şimdilik bunu bir kenara bırakalım..
prenses nida nur artık tam olarak konuşmaya cümle kurmaya başladı..neminn diyor bana...bebeğim diyor..kendiside benim aşk böceğim...çok güzel.iyiki var .akşamları çok kanım kaynıyor...öpmeye doyamıyorum cadımı......dün birkaç resmini çektim.hafta sonu eklemeyi düşünüyorum...son hallerinden olsun biraz..şimdi kendisine renkleri öğretiyorum..pembe ve beyaz ı öğrendi dün....sırayla diğerlerinide öğreteceğim.rakam olarakda 10 kadar sayıyoruz beraber..neyseki herşeyi çabuk öğreniyor...dünde kızıma sevgililer günü hediyesi  mikili yastık aldım çok sevdi.dün illaki o yastıkta yatacam diyede tutturdu..onunla yattı dün akşam..biricik aşkım nidam.....

Hiç yorum yok: