5 Kasım 2010 Cuma

bugün arkamdan ağladı

 sabah nida nuru bırakmak öyle zor oldu ki.minik cadım bugün çok erken uyandı..normalde uyurken evden çıkıyorum.uyanık olduğu için çok ağladı.sütünü yaptım.babaannemizi çağırdık ..yanına..o sütünü içerken ben hazırlandım..sonrasında ses çıkmayınca tekrar uykuya daldı diye düşünürken..kapı açıldı..anneeeee diye bir ses....
babannesine çaktırmadan çıkmış,anne diye ağlıyordu prenses..babaannesi bile şaşırdı yanından nasıl kaçtığına...sarıldım kızıma.oda bana sarıldı..ağlıyordu ve bırakmak istemedi..çiko ile kandırayım dedim..para verdim.kızım bakkaldan çiko alırsın uyu şimdi dedim ama..parayı aldı emziğini çıkarıp bu seferde çikoooo diye ağlıyor....allahımm...neyse..çiko ve para bir yana..kuzum anne diye çok ağladı öylece bıraktım çıktım..aşkitom  aklım sende kaldı .şimdi nolacak....ooffff

Hiç yorum yok: