23 Ekim 2010 Cumartesi

çok yorgunum

bir kaç gündür yazmak istiyorum var ama çok yoğun yaşıyorum bu aralar.o yüzden fırsatım olmadı.ve cadı kızım hep geç yatıyor.dün hem misafirim vardı.hemde bizim cadı gece2 de uyudu bugün bile çok fena yorgunum..ama blogumuzla arayada soğukluk girmesin diyede uğraşıyorum:))şuan işyerindeyim.birazdan çıkacağım.kızişimi çok özledim.dün misafir var diye pek ilgilenemedim.ihmal ettim.oda sanırım o yüzden uyumadı.yarın da pazar.ohh beee......hava güzel olursa minikkuşumla alışverişe çıkabilirim tabi babamızla beraber...oyun parkınada götürüp bir güzel eğlendirmeli dimi babbası..hak ediyor ama..duydunmu babişkosu.herşeyi hakediyor prensesim....yarın senin günün fıstığım.bekle bizi jupyland...(eğlence merkezinin adı oluyor bilmeyenlere)....artık pazartesi görüşmek üzere...bye byeee

Hiç yorum yok: