23 Eylül 2010 Perşembe

Pamuk prenses ve birazcıkda cadı olur kendisi

Merhabalar.sıksık güncelleyemiyorum iş yoğunluğu vs..lerden dolayı.bu arada nida nur cadısıylada uğraşıp duruyoruz.uzun zamandır yeni resimlerinden eklemek istiyorum ama fırsat bulamıyorum.büyüdüde fıstığım hala 1,5 yaşında deyip duruyordum dün hesap yapıyorum anaaa bizim kız 19 aylık olmuş.da haberimiz yok.:))
zaman çabuk geçiyor.artık herşeyi tam anlamıyla algılıyor.anne,baba,dede,hala,gel.an an.aşkito,hatice,ayy ayy.aaa aaa vs.saymakla bitmez kelimeleri çoğunlukta artık..yakın bir zamandada inşallah cümle kurmaya başlar artık.bu arada ev kazalarımız çok olmaya başladı.geçenlerde düştü dudağını patlattı..2 gün sonra babasının ayağına takıldı.kuşum sekti sekti.yere düştü başını çarptı.iki defadırda yataktan düşüyor.bugünlerde anlıcanız aksilikler hep onu buluyor...neyse çıkmam lazım devam ederim yarına ..

Hiç yorum yok: