26 Mayıs 2010 Çarşamba

günaydınnn

Merhabalar ben henüz uyanamadım..dün akşam kızımla beraber tomy renki rüyalar mıydı neydi adı.tavana yansıyan yıldızlar ayıcıklar var.onu izledik müzik eşliğinde.onun yerine benim uykum geldi naber.burda uyuyor gibi görünüyor

ama tamamen numara bakın bakın şu haline nasılda susturunca aslan kesildi.

dün gece böye nida nurla oynamakla geçti.sabahda 7,00 gibi uyandı babası mamasını yedirdi.o arada annesi yani ben hazırladım.kendisi tekrar uykuya dalmış.saçlar başlar dağınık.uyuyor vaziyette babaanneye bıraktım.
sonrasında işe geldim..

Bugün okul öncesi eğitim şenlikleri vardı.halen devam ediyor.minikler gösteriler yaptı.eğlendi.şimdide yürüyorlar..okul öncesi eğitimin önemini anlatıyorlar..gayetde güzel olmuş.çiçekler yapmışlar rulolardan.renkli kartonlardan.sepet içerisine koymuşlar dağıtıyorlar.çok güzellerdi.aldım bende birkaç tane.minik prensesimde büyüyüp oda gidecek anaokuluna..göreceğiz onda ne marifetler var..gerçi marifeti olmayan çocukta yok hani.
bakalım.şimdilik kaçtım ben:)))                       

Hiç yorum yok: