6 Aralık 2010 Pazartesi

yenidennn ben

merhabalar..
arayı yeniden soğuttum dimi...aslında öyle değil..iş yoğunluğumdan dolayı...:))günlerim biraz yoğun geçiyor..ayrıca kızışimle ilgileniyoruz..fırsat bulamıyorum..kendiside bu aralar yeni yeni şeyler öğreniyor..ikili cümlerler kurmaya başladı....anne hadi deyişi....hadi yaa deyişi...bizi kontrol altına almak isteyişi ile çok şaşırtıyor..şuanda tüm kelimeleri söyleyebiliyor..birkaç gündürde ben varken kimseye pas vermiyor..annecik oldu cici kızım..
geçen hafta doğum günüm dolayısıyla arkadaşlarımızla bir araya geldik..çok eğlenceli bir partimiz oldu..çok eğlendik..en çok nida nur eğlendi...
babimizinde doğum günü dün idi..onada burdan iyiki doğdun aşkım diyorum....dünde mersindeydik..çok sevdiğimiz arkadaşlarımız oluyor kendileri.onlarla vakit geçirdik..güzel bir gündü..işte şimdide kaldığımız yerden devam ediyoruz....

Hiç yorum yok: